Poniedziałek, 25 września 2017 r.
   » Strona główna
   » VWMANIA
   » Speed Mania
   » Konkurs Auto Sezonu 2017
   » Demo Car VW MKI
   » Demo Car VW Touran
   » Project Wolf
   » Kontakt

W sprawach  stoisk wystawowych oraz sponsoringu proszę o kontakt:

Krzysztof Puł‚a
665 85 10 22
e-mail: k.pula@vwmania.org

 

Jako organizatorzy imprezy, od 3 lat budujemy nasze wizytówki. Najpierw zbudowaliśmy VW Lupo, w zeszłym roku był to multimedialny Touran, a w tym wróciliśmy do korzeni i zmodernizowaliśmy Golfa MKI.

Pełnoletnie auta mają to do siebie, że wszystkie modernizacje rozpoczyna się od rozebrania auta na części pierwsze i odbudowy auta od podstaw. Prace przy nadwoziu wykonała firma Jan1sz Motorsport. Specjalnie poszerzone nadkola, musiały pomieścić na 20mm dystansach  8,5 i 9” felgi  RH Cup,  które dzięki firmie felgi.pl. zyskały nowego blasku, a nowe ogumienie zapewniło oponeo.pl. Przenieśmy się pod maskę, gdzie swoje miejsce znalazła znana jednostka VW, 1.8 G60 z kompresorem. Fabryczny układ wydechowy, został zastąpiony 2,5” inox-em, zakończonym dedykowanym tłumikiem do G60. Jak to bywa w takich projektach, mocy nigdy za wiele i dodatkowe konie zapewniła firma V-Tech. 750kg nadwozie, które zostało pozbawione tylnej kanapy oraz zbędnych plastików, musiało otrzymać mocniejsze hamulce. Przednie zostały zaadoptowane z Golfa MK II GTI i wyposażone w nacinane tarcze Brembo Max o średnicy 256mm, a  tylne z Golfa MK III GTI o średnicy 226mm, również wyposażone w nacinane tarcze Brembo Max. Dodatkowo zamontowany został system ABS. W aucie zawitała pełna klatka bezpieczeństwa oraz przednia i tylna rozpórka kielichów. Mocny silnik, skuteczne hamulce, poszerzony rozstaw kół i sztywniejsze nadwozie, prosiły się o zamontowanie profesjonalnego zawieszenia. Tutaj postawiliśmy na sprawdzone i pewne produkty firmy KONI. Gwintowane zawieszenie wyposażone jest w pełną regulację wysokości oraz twardości. Żeby bezpiecznie prowadzić auto, fabryczne fotele zostały zastąpione kubełkami z homologacją FIA, a fabryczne pasy bezpieczeństwa ustąpiły miejsca 4-ro punktowym, z elektryczną blokadą. Torowe możliwości auta to nie wszystko, czasami trzeba dojechać na kołach i tutaj z pomocą przyszła firma Dźwiękolandia, która zadbała o zabudowę Car Audio uprzyjemniającą podróż. Używając podzespołów Sony Xplod, zamontowany został system audio, który wpasował się w klimat racingowy wnętrza. Cała zabudowa tylnej części nadwozia, wykończona została carbonem  3D, z palety produktów firmy ifolia.pl. Tak przygotowany projekt, wymagał wymiany wszystkich płynów eksploatacyjnych. Produkty pochodziły z firmy Mobil, a  olej silnikowy z linii produktów Mobil 1, który zapewni dobre smarowanie nawet przy maksymalnym wykorzystaniu możliwości tego niepozornego weterana.

VWMANIA Team

 

 
 

 

Profesjonalne bezpÂłatne statystyki www
Copyright © 2006-2017 vwmania.org